راهنمای نصب جک درب پارکینگ سیماران

نصب جک درب سیماران

نصب جک درب سیماران موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. نیاز انسان‌ها به امنیت از جمله نیازهایی بوده است که هیچگاه تمام نمی‌شود و بشر همیشه به دنبال این بوده تا با استفاده از هر چیزی که در اختیار داشته است، امنیت خودش و عزیزانش را تامین کند. امروزه هم به واسطه‌ی پیشرفت‌های بشر در علم و دانش امکانات جدید و بی‌نظیری در اختیار انسان‌ها قرار گرفته است که به امنیت هر چه بیشتر افراد کمک می‌کند. یکی از این امکانات امنیتی فوق‌العاده درب‌های اتوماتیک می‌باشد. افراد از این وسیله برای افزایش‌دادن امنیت درب‌ خانه و ساختمان‌ها استفاده می‌کنند.

این مدل از درب‌های امنیتی در کنار مزیت‌هایی که دارند دارای یک سری پیچیدگی‌ها در نصب و تعمیر و عوض‌کردن قطعات هستند. یکی از مهم‌ترین قطعاتی که در این درب‌ها به‌کاررفته است، جک می‌باشد. جک‌های درب‌های اتوماتیک دارای حساسیت بالایی هستند و در صورت آسیب دیدگی شما باید از یک متخصص جهت تعمیرکردن جک  و یا تعویض درب پارکینگ کمک بگیرید.

در ادامه می‌خواهیم که شما را با جک‌های درب اتوماتیک آشنا کنیم و به شما درباره‌ی نحوه‌ی نصب جک درب سیماران توضیحاتی را ارائه کنیم. شما برای کسب‌کردن اطلاعات بیشتر درباره‌ی این جک‌ها می‌توانید مطالب موجود در تلگرام مجموعه‌ی برنابنیان را مطالعه کنید. 

 

راهنمای نصب جک درب پارکینگ سیماران

جک درب پارکینگ سیماران  که جزو قطعات مهم در درب‌های اتوماتیک به حساب می‌آید، ممکن است در اثر موارد مختلفی همچون ضربه و… آسیب ببیند و نیاز به تعمیر پیدا کند. در زمان‌هایی که آسیب به این جک شدید باشد، دیگر تعمیر جک پارکینگ سیماران پاسخگو نیست و باید شما  آن را تعویض کرد. شخصی که تعویض جک و نصب جک درب سیماران را انجام می‌دهد در زمان انجام‌دادن این کار باید به یک سری نکات دقت کند تا بتواند این جک را به‌خوبی نصب کند.

نصب درست و صحیح این نوع جک کمک می‌کند تا مشکل درب پارکینگ برطرف شود و درب اتوماتیک پارکینگ بتواند به‌خوبی عمل کند و امنیت افراد را در ساختمان یا خانه تامین کند و راحتی و آسایش را برای آن‌ها به همراه بیاورد. شما بعد از عوض‌کردن جک باید تنظیمات درب اتوماتیک را چک کنید تا در صورتی که تنظیمات آن تغییر کرده است مجدد تنظیم درب اتوماتیک پارکینگ را انجام بدهید. 

در ادامه می‌خواهیم مراحل نصب جک سیماران را برای شما بازگو کنیم تا با برخی از نکات این کار آشنا شوید. 

 

در نظر گرفتن فضای مناسب 

اولین قدم برای نصب جک درب سیماران توجه‌کردن به شرایط و درنظرگرفتن یک فضای مناسب برای آن است. شما با درنظرگرفتن یک مکان مناسب برای نصب جک درب سیماران و توجه و دقت‌کردن به ابعادی که دارد می‌توانید بدون دردسر و مشکل جک درب سیماران را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

اگر شما به این نکته که ابتدایی‌ترین و در حقیقت مهم‌ترین نکته و مرحله در نصب جک است، دقت نکنید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که نتیجه‌ی کار مطلوب و بدون و عیب و نقص باشد. شما می‌توانید در اینستاگرام چند نکته‌ای که باید در زمان انتخاب‌کردن یک فضای مناسب برای نصب‌کردن جک درب سیماران درنظربگیرید را مطالعه کنید. 

بهترین فاصله‌ای که شما می‌توانید برای نصب‌کردن جک درب سیماران درنظربگیرید و جوشکاری و کنده‌کاری در دیوار را انجام بدهید، فاصله‌ای ۱۲۰ سانتی‌متری از سطح زمین است. شما حتما باید به این فاصله دقت و توجه کنید تا نتیجه‌ای که از انجام این کار حاصل می‌شود، مطلوب و مورد قبول باشد و نیاز نباشد که به دنبال این باشید که دلایل بسته نشدن درب پارکینگ و دیگر مشکلات را پیدا کنید. 

 

محل نصب جک درب سیماران

 

مشخص کردن محل نصب جک بر روی درب و چهارچوب 

بعد از این که مشخص کردید باید نصب جک درب سیماران را در کدام قسمت باید انجام بدهید، باید دو ناحیه را انتخاب کنید تا بتوان جک را هم بر روی چهارچوب و هم درب نصب کرد و قرار داد. برای اینکه بتوانید این کار را به خوبی انجام بدهید، اول از همه درب پارکینگ را ببندید و شروع به باز کردن جک‌های درب کنید.

بعد از این که موفق به بازشدن جک‌های درب پارکینگ شدید، جک سیماران را به اندازه‌ی ۵ سانتی‌متر به داخل ببرید تا بتوانید تنظیمات رگلاژ و دیگر تنظیمات را انجام بدهید. شما می‌توانید با توجه به طراحی درب پارکینگ و یا سلیقه‌ی خود از بین انواع جک درب پارکینگ بهترین گزینه که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. 

بعد از این که کار گفته‌شده را انجام دادید، می‌توانید تکیه‌گاه را ببندید و آن‌ها را به شکافی که بر روی قسمت آغازی و پایانی جک وجود دارد، وصل کنید و پیچ‌ها را به‌خوبی سفت کنید. 

 

تراز کردن جک 

مرحله بعدی که شما باید برای نصب جک درب سیماران طی کنید، ترازکردن جک درب پارکینگ است. این کار شاید ساده به‌نظربرسد ولی اگر با دقت و تمرکز کافی انجام نشود، می‌تواند عملکرد خوبی نداشته باشد. بنابراین شما باید از یک متخصص در انجام این کار کمک بگیرید تا بتواند به‌خوبی این کار را انجام دهد و میزان خطا و مشکل را به صفر برساند.

انجام این کار حتما باید به‌صورت‌اصولی انجام بشود و اگر انجام آن بر پایه‌ی اصول و قوانین آن نباشد می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. همچنین توجه کنید که انجام این کار برای هر نوع درب از درب‌های اتوماتیک پارکینگ متفاوت است و شما برای هر یک از مدل‌های درب اتوماتیک باید از یک روش خاص استفاده کنید و از خدمات جک درب پارکینگ استفاده کنید. 

 

مشخص کردن مکان تکیه گاه 

آخرین مرحله از مراحل نصب جک درب سیماران مشخص‌کردن مکان نصب تکیه‌گاه است. شما باید مکان تکیه‌گاه را روی درب پارکینگ و چهارچوب آن پیدا کنید و مشخص کنید و و سپس آن را به‌صورت محکمی به آن وصل کنید. برای وصل‌کردن تکیه‌گاه به درب و چهارچوب می‌توانید از راه‌های مختلفی کمک بگیرید اما بهترین راه استفاده‌کردن از جوش فلز است. 

شما با انجام این مراحل در حقیقت نصب جک را با توجه به استاندارد درب پارکینگ انجام داده‌اید و درصورتی که تمام نکات را رعایت کرده و از شخص متخصص کمک گرفته باشید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی از جک درب استفاده کنید. 

 

نصب جک درب سیماران ، نصب چشمی سیماران

 

نصب چشمی سیماران

برای نصب‌کردن چشمی سیماران باید به چند نکته دقت کنید تا عملیات نصب جک درب سیماران با موفقیت انجام شود و شما به مشکل برنخورید. اگر همه‌ی این نکات را درنظربگیرید، می‌توانید شاهد بهترین عملکرد چشمی و جک درب پارکینگ سیماران باشید. در زیر این چند نکته را برای شما یادداشت می‌کنیم. 

  • مهم‌ترین نکته در زمان نصب چشمی سیماران توجه‌کردن به مدل سیم‌کشی است. شما باید دقت کنید که سیم‌کشی این محصول از محصولات جک درب پارکینگ به‌خوبی و درستی انجام شده باشد. انجام دقیق سیم‌کشی از بروز هر اختلالی در عملکرد چشمی و جک درب پارکینگ جلوگیری می‌کند و می‌توانید شما به‌خوبی نصب جک درب سیماران را به‌پایان‌برسانید
  • دقت‌کردن به تعداد سیم‌هایی که در سیم‌کشی به‌کاررفته است هم نکته بعدی است که باید حتما به آن توجه شود. در فرایند نصب جک درب سیماران و چشمی آن باید حتما دقت کنید که تعداد سیم‌ها کافی باشد. 

این دو نکته، دو نکته‌ی خیلی مهم و کلیدی در زمان نصب چشمی سیماران محسوب می‌شود و شما با دقت و توجه و رعایت آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل آن را نصب کرده و از عملکردی که دارد، استفاده کنید. 

 

تنظیم و نصب جک درب سیماران

 

تنظیم جک درب پارکینگ سیماران

اگر دوست دارید که تنظیم جک درب پارکینگ سیماران را مطابق با اصول و قوانینی که در این مورد وجود دارد انجام دهید، در اولین قدم باید سرعت جک را بررسی کنید و میزان سرعت آن را به‌دست‌بیاورید. جک‌هایی که برای درب پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا دارای ۲ سرعت هستند. این ۲ سرعت سرعت اولیه و سرعت ثانویه هستند که تنظیم‌کردن آن‌ها باید توسط کسی انجام شود که در این زمینه دارای مهارت هستند.

کمک گرفتن از شخصی که در نصب جک درب سیماران و تنظیم‌کردن آن مهارت دارد به شما کمک زیادی می‌کند. اگر نصب و تنظیم جک درب پارکینگ را به افرادی که مهارتی ندارند بسپارید، نمی‌توانید از مزیت‌ها و عملکرد خوب بهترین جک درب پارکینگ که انتخاب کرده‌اید، بهره‌مند شوید. 

جک‌هایی که سرعت بالایی دارند باید به‌دقت بیشتری تنظیم بشوند. جک‌های دو سرعته هم معمولا با استفاده از پیچ‌هایی که در‌نظرگرفته شده تنظیم می‌شوند. 

کلام آخر 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با جک درب سیماران و همچنین نحوه نصب جک درب سیماران آشنا کنیم و نکاتی را راجع به این قطعه برای شما بیان کردیم. شما می‌توانید برای انجام کارهای مربوط به نصب و تنظیم جک درب پارکینگ سیماران از متخصصان تیم برنابنیان کمک بگیرید. شما از طریق تماس با برنابنیان می‌‌توانید مشکل خود را با کارشناسان درمیان‌گذاشته و از راهنمایی‌های آن‌ها نیز استفاده کنید. 

اگر دوست دارید که بیشتر با برنابنیان آشنا شوید، می‌توانید قسمتی تحت عنوان درباره برنابنیان را مطالعه کنید. از این که تا آخر این مقاله ما را شایسته‌ی نگاه گرم و پر از مهرتان دانسته و ما را همراهی کردید، از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *