تصاویر آینه دوربین مداربسته یا قابلیت Mirroring در دوربین

تصاویر آینه دوربین مداربسته و قابلیت Mirroring در دوربین مداربسته به چه معناست؟

در این مقاله موضوع کوتاه راجع به تصاویر آینه دوربین مداربسته یا قابلیت Mirroring در دوربین مداربسته میپردازیم.

 

تصاویر آینه دوربین مداربسته (Mirroring) چیست؟

با استفاده از تکنولوژی آینه یا همان Mirroring می توانید تصاویر را صورت آینه ای و با زاویه ی 180 تغییر دهید. به این حالت تصویر آینه ای می گویند. قابلیت تصویر آینه ای (Mirror) فقط در منوی تنظیمات دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP وجود دارد. کاربر ، این امکان را دارد که به راحتی وارد منوی دوربین مداربسته شده ، تصویر را به حالت Mirror تغییر دهد تا دوربین مداربسته نتیجه را به شکل تصویر آینه ای ارائه دهد.

 

قابلیت Mirroring در دوربین مداربسته

در تکنولوژی Mirroring سیستم مداربسته دارای چند هارد یا دستگاه ذخیره ساز است. تصاویر ضبط شده و اطلاعات ، در بیشتر از یک هارد (حداقل دوهارد) کپی و نگه داری می شوند. در صورت بروز هر مشکلی در هارد اول ، تصاویر در هارد دیسک دیگری وجود دارد و از بین نمی رود. چرا که عملیات ضبط همزمان بر روی دو هارد دیسک ، به صورت آینه ای، ضبط و ذخیره می شود. جهت اطلاعات بیشتر  مطلب ” ویژگی های هارد دیسک در سیستم های امنیتی ” مطالعه کنید.

 

جمع بندی

دانستیم تصاویر آینه دوربین مداربسته چه قابلیت هایی دارد. اگر باز هم سوال دارید، میتوانید درباره انواع دوربین مداربسته و راه اندازی و نصب دوربین مداربسته و ارائه خدمات دوربین با تیم برنا بنیان در اختیار بگذارید. با اینکار از طریق تماس با ما یا چت واتساپ یا شبکه های اجتماعی اینستاگرام یا تلگرام با ایشان در ارتباط باشید و جواب خود را به بهترین نحو دریافت کنید و از محصولات دوربین مداربسته در هر جایی که باشید به بهترین نحو بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *