قابلیت Scene Changing یا تشخیص تغییر صحنه در دوربین مداربسته

قابلیت Scene Changing یا تشخیص تغییر صحنه در دوربین مدار بسته

امروزه بسیاری از سیستم های هوشمندی مثل دوربین مداربسته برای افزایش امنیت کاربران فراهم میکند. قابلیت هایی مانند قابلیت Scene Changing در سیستم نظارتی هوشمند (IVS) ، که یک تکنولوژی پیشرفته مختص به دوربین مداربسته تحت شبکه است، وجود دارند.

قابلیت های تکنولوژی IVS شامل شمارش افراد، تشخیص عبور یک یا دوطرفه از خط فرضی و تغییر زاویه دوربین مدار بسته را برای کاربران فراهم می کند. در ادامه قصد داریم در ارتباط با قابلیت Scene Changing در این سیستم های نظارتی هوشمند ، توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

 

قابلیت Scene Changing چیست؟

همان طور که گفتیم، تشخیص تغییر صحنه یا Scene Changing یک عملکرد تجزیه و تحلیل هوشمند است. اگر کسی جهت تصویربرداری دوریبن مداربسته را تغییر دهد تا دوربین صحنه دیگری را مشاهده و ضبط کند، دوربین مداربسته به کمک این قابلیت، به طور خودکار، این اتفاق را تشخیص می دهد. در صورت تنظیم و پیکربندی دوربین و هنگام هشدار به کاربر، ضبط می شود.

 

قابلیت Scene Change و کاربردهای آن

 

کاربرد قابلیت تغییر صحنه دوربین مداربسته :

در برخی مواقع، دوربین مداربسته در ارتفاع کم و پرریسک، نصب می شود. بهترین راه حل برای مشکلات این چنینی، استفاده از قابلیت Scene Changing می باشد. از Scene Changing می توان در شرایطی که دوربین مداربسته در دسترس عموم و یا در معرض آسیب قرار دارد، استفاده کرد. در مکان هایی مانند: پارکینگ ها ، راه پله ها، خیابان و سایر محیط های بیرونی.

 

خلاصه 

به عبارتی ساده و خلاصه بگویم اگر شما دوربین مداربسته خود در مکانی نصب کردید و موقعیت آن را ثابت کردید در صورت تغییر دید دوربین به سمت دیگری و یا کمترین تغییر زاویه دستگاه ضبط کننده به شما آلارم میدهد. در صورت نیاز به خدمات دوربین مدار بسته شرکت برنا بنیان، تیم متخصصین و باتجربه این شرکت در خدمت شما هستند. اگر به مشکل برخوردید می توانید با تیم شرکت برنا بنیان از طریق تماس یا با دنبال کردن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیسبوک یا لینکدین  در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *