آموزش تنظیمات و دانلود نرم افزار Smart pss داهوا

آموزش دانلود نرم افزار Smart pss داهوا

نرم افزار Smart pss داهوا یکی از بهترین نرم افزارهایی است که کمپانی داهوا برای اینکه افراد بتوانند عکس‌ها و فیلم‌ها را به سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش منتقل کنند، طراحی کرده و ساخته است. شرکت داهوا و دیگر شرکت‌هایی انتخابشان استفاده کردن از محصولات داهوا است، از برنامه‌های مختلف برای اینکه عکس‌ها و فیلم‌ها را به دستگاه پذیرنده آن منتقل کنند، استفاده می‌کنند که این نرم افزار معرفی شده یکی از بهترین نرم افزارها برای انتقال به دستگاه پذیرنده‌ی مخصوصش است.

شما با دیگر نرم افزار‌های این برند می‌توانید در صفحه اینستاگرام ما آشنا شوید. در ادامه مطالبی را درباره‌ی این نرم افزار و همچنین آموزش تنظیمات و دانلود آن برای شما بیان می‌کنیم. شما می‌توانید از خدمات دوربین مداربسته برنابنیان نیز استفاده کنید.

 

آشنایی با نرم افزار Smart pss داهوا

اگر دنبال یک نرم افزار قوی و فوق العاده هستید تا با استفاده از آن تصاویر دوربین‌های مداربسته، دزدگیر‌ها، ارتباط‌های داخلی و ساختمان‌های هوشمند، کنترل دسترسی، دستگاه حضور و غیاب و… مدیریتی کنید، بهترین نرم افزار، نرم افزار Smart pss داهوا است که شما می‌توانید با استفاده از محصولات برند داهوا از این نرم افزار هم استفاده کنید.

این نرم افزار بی نظیر به سفارش برند و کمپانی داهوا طراحی و ساخته شده است و می‌تواند از دستگاه‌هایی که بر اساس پلتفرم مخصوص داهوا ساخته شده پشتیبانی کند. شما می‌توانید با استفاده از محصولات دوربین مداربسته با پلتفرم داهوا از این نرم افزار استفاده کنید.

 

قابلیت های نرم افزار Smart pss داهوا

این نرم افزار فوق العاده و حرفه‌ای که به امنیت هرچه بیشتر مکان مورد نظر شما کمک می‌کند، قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد و در حقیقت این ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار Smart pss داهوا بوده که باعث شده تا مورد استفاده قرار بگیرد. در کانال تلگرام برنا بنیان می‌توانید به طور کامل با قابلیت‌های این نرم افزار از شرکت داهوا آشنا شوید اما در زیر هم به چند مورد از قابلیت‌های آن اشاره می‌کنیم.

  • این نرم افزار باعث می‌شود تا شما مدیریت مؤثرتری بر روی دستگاهی که نرم افزار را به آن متصل کرده‌اید، داشته باشید و همچنین بتوانید فیلم دوربین مداربسته داهوا را به راحتی بر روی دستگاه‌های مختلف ببینید.
  • شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به راحتی دسترسی را مدیریت کنید و تصویر‌ها را منتقل و جابه جا کنید و همینطور می‌توانید زمان و صدا دوربین داهوا را تنظیم کنید.
  • نرم افزار Smart pss داهوا می‌تواند از برخی از تکنولوژی‌‌هایی که شما می‌توانید به کمک آن‌ها عکس‌های خود را فشرده کنید، پشتیبانی کند.
  • این نرم افزار بی نظیر همچنین می‌تواند که این امکان را برای شما به وجود بیاورد که تصاویر و فیلم ها را به طور زنده و حتی ضبط شده از دوربین‌ها ببینید.
  • و…

تمامی این مورد‌ها از قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار Smart pss داهوا است که شما با دانلود و انجام یک سری از تنظیمات از آن‌ها برخوردار و بهره‌مند شوید.

 

آموزش دانلود نرم افزار Smart pss داهوا

 

آموزش دانلود نرم افزار Smart pss داهوا

برای اینکه شما بتوانید از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار Smart pss داهوا استفاده بکنید، باید در اولین قدم بتوانید این نرم افزار را دانلود کنید و بعد از نصب آن از این برنامه استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از مشاوره دوربین مداربسته استفاده کنید و اطلاعاتی را راجب دوربین‌ها و نرم‌ افزارهای داهوا به دست آورید. در ادامه درباره‌ی مراحلی که باید طی کنید تا بتوانید این نرم افزار‌ را دانلود کنید و از آن استفاده کنید را برای شما بیان می‌کنیم.

  • در اولین قدم باید به وب سایت داهوا بروید و این برنامه را پیدا کنید و بعد از آن روی گرینه‌ای به نام دانلود کلیک کنید و آن را انتخاب کنید.
  • در مرحله‌ی بعدی، بعد از باز شدن صفحه‌ای به خصوص نسخه‌ای از نرم افزار Smart pss داهوا را انتخاب کنید که مناسب سیستم و دستگاهی باشد که قصد دارید برنامه را بر روی آن نصب کنید.
  • بعد از آن هم دکمه دانلود را بزنید تا این برنامه از برند داهوا دانلود شود.
  • وقتی که نرم افزار داهوا به طور کامل دانلود و بارگیری شد، می‌توانید فایل برنامه دانلود شده را اجرا کنید و مراحلی را که لازم است تا فایل نصب شود را طی کنید تا برنامه به طور کامل بر روی سیستم شما نصب بشود و بتوانید از آن استفاده کنید.
  • همچنین این برنامه از یکی از ویژگی‌ها وتکنولوژی‌های معروف داهوا یعنی تکنولوژی WizSense داهوا پشتیبانی می‌کند.

شما با طی کردن مراحل بالا می‌توانید که این نرم افزار را دانلود و نصب کنید و با اجرا کردن آن بر روی سیستم و دستگاه مورد نظر خود از مزیت‌های آن که در اختیار شما گذاشته است، بهره‌مند بشوید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با برنابنیان راجع به این مراحل اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

 

مطالب مرتبط: تشخیص چهره داهوا

 

دانلود smart pss برای اندروید

اگر می‌خواهید که نرم افزار Smart pss داهوا را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و نگران هستید که انجام دادن این کار شاید سخت و دشوار و یا حتی غیرممکن باشد، ما به شما می‌گوییم انجام این که نه تنها غیرممکن نیست بلکه یک کار آسان و راحت است.

داهوا این قابلیت را برای نرم افزاری که طراحی کرده در نظر گرفته که افراد بتوانند آن را نیز بر روی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنند و از مزیت‌های آن بهره مند شوند. برنابنیان هم در این زمینه به شما کمک می‌کند تا شما بتوانید این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید. براش آشنایی بیشتر با مجموعه‌ی برنابنیان می‌توانید  قسمتی تحت عنوان درباره برنابنیان را بخوانید.

 

دانلود نرم افزار Smart pss داهوا برای اندروید

 

دانلود smart pss برای ویندوز

مزیت فوق العاده‌ی نرم افزار Smart pss داهوا این است که می‌توانید شما علاوه بر گوشی‌های اندرویدی آن را بر روی سیستم عامل ویندوز نیز نصب کنید و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه برای اینکه تصاویر و فیلم‌ها را منتقل کنید، استفاده کنید. البته این نکته مهم را هم مدنظر قرار دهید که ریست پسورد داهوا را بعد از مشورت با متخصصان انجام بدهید.

 

دانلود نرم افزار smart pss برای ویندوز

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نرم افزار Smart pss داهوا و شیوه دانلود و تنظیمات آن آشنا کنیم و چند نکته از نکته‌های مهم راجب این نرم افزار را نیز برای شما بازگو کردیم. شما می‌توانید در دیگر مقالات مجموعه برنابنیان مطالبی را درباره‌ی مقایسه بین دوربین مداربسته های داهوا و هایک ویژن بخوانید. از اینکه تا آخر مقاله ما را با نگاه پر از لطف و مهرتان همراهی کردید، از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *