خدمات سیستم هوشمند سازی ساختمان و BMS

چرا خدمات سیستم هوشمند سازی ساختمان و BMS؟

سیستم هوشمند سازی ساختمان چیست ؟ در خانه هوشمند همه چیز تحت کنترل شماست. فرض کنید که شما برای مدتی در خانه نیستید و در هنگام بازگشت به دلیل خاموشی سیستم‌های گرمایشی یا سرمایشی با هوای نامطبوع داخل خانه رو به رو می‌شوید یا گیاهان خانگی شما که قرار بود زیبایی بخش خانه‌ی شما باشند، پژمرده و خشک شده‌اند یا به دلیل خاموشی مداوم شبانه، سارقین به نبود شما پی‌برده باشند و باقی ماجرا؛ اما چاره‌کار چیست؟

در سیستم هوشمند سازی ساختمان و BMS تمام این موارد به وسیله‌ی گوشی شما و یک خط اینترنت قابل‌کنترل است. با تنظیم دمای مناسب، زمان ورود به خانه احساس راحتی کنید یا با برنامه‌دهی مناسب و استفاده از یک پمپ کوچک بدون نگرانی از آبیاری روزانه گیاهان خانگی خود اطمینان حاصل کنید یا با روشن‌کردن تعدادی از لامپ‌ها در شب باعث گمراه‌کردن سارقین شوید. اما در کنار تمام این موارد مهم‌ترین مزیت این سیستم صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش هوشمندسازی ساختمان BMS مراجعه نمایید.

ویژگی های سیستم هوشمند سازی ساختمان bms

کنترل هوشمند پرده‌ی منزل شما به طوری که حداکثر نور را در طول روز دریافت کنید و یا با کنترل مستمر دمای محیط از فعالیت بی رویه‌ی وسایل گرمایشی و سرمایشی جلوگیری شود. همچنین استفاده از سنسورهای تشخیص حضور تا زمانی که اتاقی را ترک می‌کنید بلافاصله چراغ‌ها خاموش شوند، همه‌ی این موارد باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شوند.

اما دیگر ویژگی خوب و مهمترین مزایای سیستم هوشمند سازی ساختمان bms و اهمیت آن، افزایش ایمنی است استفاده از دوربین های مداربسته که در صورت ورود سارقین بلافاصله شما را مطلع ساخته و می‌توانید تصمیم درست را اتخاذ کنید.

با توجه به بازار بسیار گسترده‌ای که در مورد ابزارهای سیستم هوشمند bms وجود دارد، بدون شک تصمیم‌گیری و انتخاب و نصب سیستم هوشمند سازی مناسب برای هر محیطی نیاز به یک تیم حرفه‌ای و خبره در این زمینه دارد.

خدمات هوشمند سازی ساختمان به شرح زیر است:

  • اجرای سیستم کابل کشی
  • فروش انواع لوازم هوشمندسازی
  • نصب انواع دستگیره‌های هوشمند درب
  • نصب و اجرای انواع لوازم هوشمندسازی
  • اجرای سیستم تابلو برق مربوط به سیستم‌های هوشمند
  • مشاوره پیش از خرید به منظور تشخیص سیستم مناسب هر محیط

سیستم هوشمند سازی ساختمان و BMS
سیستم هوشمند سازی ساختمان و تعمیر کردن آن
سیستم هوشمندسازی ساختمان و نصب کردن ان
سیستم هوشمند سازی ساختمان و راه اندازی آن در ساختمانها

درخواست خدمات

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات نصب، راه اندازی، تعمیر و پشتیبانی سیستم هوشمند سازی ساختمان bms، می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. جهت دریافت سایر راه‌های ارتباطی با ما، می‌توانید شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

تلفن :         ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

پشتیبانی :    ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

اگر به غیر از خدمات سیستم هوشمند ساختمان به سایر خدمات نیاز دارید، می‌توانید روی هر کدام از موارد زیر که مورد نیاز شما باشد، کلیک کنید.

درب اتوماتیک

دیزل ژنراتور و UPS (برق اضطراری)

راه اندازی و نصاب دزدگیر اماکن

راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس