خدمات سیستم تهویه مطبوع

خدمات سیستم تهویه مطبوع

با پیشرفت تکنولوژی کم‌کم باید با کولرهای آبی قدیمی نیز خداحافظی کنیم و به کولرهای گازی سلام دهیم. واقعا تحمل محیطی بدون سیستم تهویه مطبوع بسیار سخت است. به طور مثال وقتی در تابستان وارد یک مغازه‌ی کوچک اما با تهویه‌مطبوع می‌شوید، مطمئناً علاقه‌ی بیشتری به خرید کردن نسبت به یک مغازه بدون سیستم سرمایشی مناسب نشان خواهید داد.

سیستم تهویه‌ مطبوع همواره به سمت افزایش بازدهی پیش رفته‌اند. این افزایش بازدهی بدون کمک لوازم الکترونیکی و الکتریکی امکان‌پذیر نبود. سیستم های تهویه‌مطبوع برای حفظ بازدهی و البته افزایش طول عمر نیازمند سرویس‌های دوره‌ای می‌باشند تا در صورت نیاز تعمیر و رفع عیب صورت گیرد.

برای یک اسپیلت هر ساله نیاز به شستشوی کندانسور، فیلترهای داخلی و تست فشار گاز وجود دارد. در صورتی که سرویس سالانه انجام نگیرد. در اولین مرحله شما این هزینه را بر روی قبض برق خود مشاهده کرده و سپس با هزینه‌ی سنگین تعمیرات رو به رو می‌شوید. پس بدون شک نگهداری سیستم تهویه مطبوع به مراتب ارزان تر از تعمیرات است.

متخصصان برنا بنیان نیز در خدمت شما هستند تا این خدمات سیستم تهویه مطبوع با کیفیت همراه را در اختیار شما قرار دهند. برای آشنایی با تیم شرکت برنا بنیان می‌توانید به صفحه درباره ما مراجعه کنید.

خدمات سیستم تهویه مطبوع به شرح زیر است:

  • تعمیر کولر گازی
  • سرویس پنل کولرگازی
  • نصب انواع کندانسور کولر گازی
  • سرویس و نگهداری انواع کولر گازی
  • لوله کشی مسی و کابل کشی برق کولر گازی
سیستم تهویه مطبوع و خدمات نصب و تعمیر کولر گازی
سیستم تهویه مطبوع و نصب کولر گاری
سیستم تهویه مطبوع و تعمیر کولر گازی
سیستم تهویه مطبوع و راه اندازی کولر گازی

درخواست خدمات از شرکت برنا بنیان

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات سیستم تهویه مطبوع یا به عبارت دیگر نصب، راه اندازی، تعمیر و پشتیبانی و قیمت سیستم تهویه مطبوع خانگی یا همان سیستم سرمایشی، می‌توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

تلفن :        ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

پشتیبانی :   ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

اگر به غیر از خدمات سیستم تهویه مطبوع به سایر خدمات در شرکت برنا بنیان دارید، خدمات دیگر ما در لیست زیر است، می‌توانید روی هر کدام از موارد زیر که مورد نیاز شما باشد، کلیک کنید. هر سوال دارید از طریق تماس یا شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

راه اندازی، تعمیر و نصب سیستم صوتی

خدمات شبکه کامپیوتری

دیزل ژنراتور و UPS (برق اضطراری)

ارائه خدمات درب اتوماتیک