خدمات دیزل ژنراتور و برق اضطراری

خدمات دیزل ژنراتور و UPS (برق اضطراری)

با ساخت برج ها و ساختمان های چندین طبقه، وجود دیزل ژنراتور، به یک امر بسیار مهم تبدیل شد. امروزه در بسیاری از ساختمان های دولتی و خصوصی، بیمارستان ها و مراکز مهم امداد رسانی دیزل‌ژنراتور وجود دارد تا در مواقع اضطرار بتواند انرژی الکتریکی مورد نیاز قسمت های حیاتی را تامین کند.

ژنراتورهای دیزلی به دلیل راحتی در نگهداری و همچنین راندمان مناسب و البته سرعت بسیار بالا در تولید برق و اتصال به شبکه انتخاب بسیار مناسبی برای ساختمان ها مثل برق دوربین مداربسته، کامپیوتر، تلویزون و یخچال و غیره می‌باشند. برای افزایش ضریب اطمینان در عملکرد به موقع و موثر، دیزل‌ژنراتور، نیازمند سرکشی به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه می‌باشد.

نصب غیرتخصصی بدون آماده سازی های اولیه و رها کردن دیزل‌ژنراتور بدون بازرسی مداوم علاوه بر تحمیل هزینه های بسیار زیاد تعمیرات، امکان بهره برداری به موقع را نیز سلب می کند. برنا بنیان نیز با تکیه بر مهندسین خود در زمینه ی نصب و نگهداری و پشتیبانی از دیزل‌ژنراتور اقدام به ارائه خدمات تخصصی در این زمینه می نماید.

خدمات ما به شرح زیر است:

  • نصب دیزل ژنراتور
  • تعمیر تابلو برق های مربوطه و تمامی تابلوهای برق اضطراری

  خدماتی که در زمینه ی سرویس و نگهداری از دیزل‌ژنراتور ارائه می شود:

  • چک کردن باتری ها و وارسی شرایط محیطی ژنراتور
  • تعویض فیلترهای روغن و گازوئیل
  • تست اتصالات برقی، کابلشو ها و کلید ها
  • کنترل کردن سطح آب و در صورت نیاز تعویض آب و ضد یخ
  • وارسی کردن اگزوزها و مسیر ورود و خروج هوا به اتاقک دیزل ژنراتور
  • امتحان کردن سلامت روغن موتور و در صورت نیاز تعویض روغن دیزل‌ژنراتور
  • مشاوره های پیش از خرید و انتخاب انواع دیزل ژنراتور متناسب با مصرف کننده ها و انتخاب محل مناسب به نحوی که کمترین مقدار کابل کشی انجام شود.
دیزل ژنراتور و ارائه خدمات دیزل ژنراتور و برق اضطراری
دیزل ژنراتور و نصب کردن آن
دیزل ژنراتور و تعمیر کردن آن
دیزل ژنراتور و سرویس نگهداری

در خواست از خدمات ما

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات نصب، راه اندازی، تعمیر و پشتیبانی دیزل ژنراتور، می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

تلفن :            ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

پشتیبانی :      ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

 

خدمات دیگر ما در لیست زیر است، می‌توانید روی هر کدام از موارد زیر که مورد نیاز شما باشد، کلیک کنید و هر سوال دارید با ما در میان بگذارید.

برق صنعتی

دزدگیر اماکن

 اعلام حریق و اطفاع حریق

سیستم تهویه مطبوع