خدمات درب اتوماتیک

ارائه خدمات درب اتوماتیک

با گسترش شهرها و افزایش ساختمان‌های اداری، خدماتی، تجاری و صنعتی، درب اتوماتیک از یک وسیله‌ی لاکچری که محدود به چند فروشگاه بزرگ و مدرن در مرکز شهر بود، به یک محصول کاربردی تبدیل شد که در بسیاری از مکان‌ها دیده می‌شود. یکی از انواع درب اتوماتیک مانند جک درب پارکینگی از یک بخش مکانیکی و یک بخش الکترونیکی که وظیفه‌ی کنترل بخش مکانیکی را بر عهده دارد، ساخته شده است. پس بدون شک یک تکنسین خوب درب اتوماتیک باید در هر دو زمینه اطلاعات کافی و مناسبی داشته باشد.

در نصب غیر تخصصی انواع درب اتوماتیک علاوه بر تحمیل هزینه‌ی تعمیرات بسیار زیاد در آینده، امکان خسارت جانی نیز وجود دارد. به دلیل کارکرد مداوم درب اتوماتیک، این محصول نیازمند سرویس سالانه است تا ایرادات احتمالی رفع گردیده و عمر مفید آن افزایش یابد. برنا بنیان با گردآوری متخصصان مجرب با ارائه خدمات درب اتوماتیک ، موجب رضایت‌مندی مشتریان گردیده است.

خدمات درب اتوماتیک به شرح زیر است:

  • نصب درب اتوماتیک
  • خدمات تعمیر درب اتوماتیک
  • نگهداری درب اتوماتیک
  • فروش انواع درب اتوماتیک
  • فروش لوازم یدکی درب اتوماتیک
  • پشتیبانی توسط تیم شرکت برنا بنیان
خدمات درب اتوماتیک
خدمات درب اتوماتیک و تعمیر درب
خدمات درب اتوماتیک و فروش لوازم یدکی درب اتوماتیک
خدمات درب اتوماتیک و نصب درب

در خواست خدمات ما

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات درب های اتوماتیک شامل نصب، راه اندازی، تعمیر، پشتیبانی و خرید انواع درب اتوماتیک و لوازم یدکی درب، می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

تلفن :                       ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

پشتیبانی :                  ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

 

خدمات دیگر ما در لیست زیر است، می‌توانید روی هر کدام از موارد زیر که مورد نیاز شما باشد، کلیک کنید و هر سوال دارید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

 هوشمند سازی و BMS

 راه اندازی سالن کنفرانس

دیزل ژنراتور و UPS (برق اضطراری)

 نورپردازی

سیستم تهویه مطبوع

و سایر خدمات