خدمات اعلام حریق و اطفا حریق

ارائه خدمات اعلام حریق و اطفا حریق

یکی از مهمترین تکنولوژی‌هایی که امروزه در ساختمان‌ها و بسیاری شرکت‌ها استفاده می‌شود، سیستم اعلام حریق است. چیزی که در بسیاری از ساختمان‌ها شاهد هستیم این است که به دلیل نصب غیراصولی پس از چند ماه مشکلات سیستم شروع می‌شود. انواع آلارم‌های اشتباهی که گاه و بی گاه در سیستم نمایان می‌شود و آرامش فکری ساکنان را بر هم می‌ریزد.

نتیجه‌ی این اتفاقات معمولا به قطع کامل سیستم اعلام‌حریق و بازگشت به سیستم قدیمی ” دود از کجاست؟ ” می‌انجامد که معمولا به دلیل سرعت نه چندان بالای این عمل، خسارات جبران ناپذیری به اموال و یا خدای ناکرده جان شما دوستان وارد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله ” انواع سیستم اعلام حریق و مزایا و معایب هر کدام از آن ” سر بزنید.

برنا بنیان نیز سعی کرده است که در زمینه‌ی اجرای سیستم‌های اعلام و اطفا حریق علاوه بر استفاده از پرسنل با تجربه، از لوازم استاندارد موجود در بازار استفاده کند تا بتواند ایمنی لازم برای شما و عزیزانتان را فراهم آورد. برای آشنایی بیشتر با تیم شرکت برنا بنیان می‌توانید به صفحه درباره ما رجوع کنید.

خدمات اعلام حریق به شرح زیر است:

سیستم اعلام حریق و ارائه خدمات اعلام و اطفا حریق
سیستم اعلام حریق و نصب اعلام و اطفا حریق
سیستم اعلام حریق و نگهداری اعلام و اطفا حریق
سیستم اعلام حریق و طراحی اعلام و اطفا حریق

درخواست خدمات سیستم اعلام حریق

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات اعلام حریق و نصب، راه اندازی، تعمیر و پشتیبانی سیستم اعلام حریق، می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین می‌توانید شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

تلفن :              ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

پشتیبانی :        ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

خدمات دیگر ما در لیست زیر است، روی هر کدام از موارد زیر که مورد نیاز شما باشد، کلیک کنید و هر سوال دارید از طریق تماس یا شبکه‌های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

خدمات راه اندازی و نصاب دزدگیر اماکن

سیستم هوشمند سازی ساختمان و BMS

خدمات راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس

دیزل ژنراتور و UPS (برق اضطراری)