سیستم آنتن مرکزی

خدمات سیستم آنتن مرکزی

در گذشته بیشتر پشت بام‌ها شبیه ایستگاه‌های رادیویی بودند. تعداد زیادی آنتن و دیش‌های ماهواره وجود داشت. بعضا به دلیل کابل‌کشی نامناسب، پس از مدتی، ساکنین مجبور به کابل‌کشی از روی نمای ساختمان می‌شدند و این چهره‌ی ساختمان و شهر را بسیار زشت می‌کرد.

اما استفاده از آنتن مرکزی بسیاری از این مشکلات را حل خواهد کرد. استفاده از آنتن مرکزی امکانات دیگری نیز به شما می‌دهد مانند امکان اضافه کردن تصویر دوربین‌های مداربسته بر روی آنتن تلویزیون و دریافت تصاویر آن به صورت شبکه‌ای از تلویزیون.

دیگر مزیت آنتن مرکزی صرفه جویی در مصرف کابل آنتن است و امکان سهولت در رفع عیوب ایجاد شده در طول زمان از برتری های این سیستم است.

همانند همیشه ما می‌دانیم که نصب اصولی و صحیح از بسیاری از هزینه‌ی تعمیرات آینده جلوگیری می‌کند و البته در صورت نیاز احتمالی به تعمیرات با هزینه‌ی بسیار پایین مشکل حل می‌شود. انتخاب یک تیم متخصص و با تجربه معمولا راحت نیست، با توجه به توانایی تیم برنا بنیان می‌توان گفت که با انتخاب ما، خیال شما راحت است. جهت آشنایی بیشتر با تیم و شرکت برنا بنیان می‌توانید به صفحه درباره ما سر بزنید.

 

خدمات برنا بنیان در زمینه ی سیستم آنتن مرکزی به شرح زیر است:

  • تعمیر آنتن مرکزی
  • کابل کشی آنتن مرکزی
  • نصب و اجرای سیستم آنتن مرکزی

 

 

سیستم آنتن مرکزی و ارائه خدمات آنتن
سیستم آنتن مرکزی و راه اندازی آنتهای ساختمان های مسکونی و اداری
سیستم آنتن مرکزی و نصب و راه اندازی آنتن
سیستم آنتن مرکزی و تعمیر آنت در ساختمان

درخواست خدمات ما

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات نصب، راه اندازی، تعمیر و پشتیبانی سیستم آنتن مرکزی، می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

 

 تلفن :        ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

 پشتیبانی :   ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

اگر به غیر از خدمات سیستم آنتن مرکزی به سایر خدماتی توسط شرکت برنا بنیان نیاز دارید، یکی از موارد زیر کلیک کنید. در صورتی که اگر سوال داشتید می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با شرکت برنا بنیان در ارتباط باشید.

نورپردازی ساختمان

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

برق صنعتی و تابلوهای برق

سیستم تهویه مطبوع

ارائه خدمات شبکه کامپیوتری