خدمات راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس

ارائه خدمات راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس

هر شرکت خصوصی یا دولتی نیاز به یک اتاق یا سالن کنفرانس برای جلسات، همایش ها یا آموزش های گروهی خود دارد که با توجه به نیاز آن شرکت تجهیز می شود.

وجود سیستم صوت کنفرانس، میکروفن ها و ویدیو پروژکتور و سایر لوازم تجهیزات سالن کنفرانس برای بسیاری از سالن های کنفرانس امری ضروری است. تجهیز سالن های کنفرانس به تکنولوژی روز باعث سهولت کارکرد و کنترل تجهیزات می شود.

متخصصین با تجربه ی برنا بنیان در زمینه ی ساخت و تجهیزات مورد نیاز سیستم اتاق کنفرانس در خدمت شما هستند تا خدمتی با کیفیت و ظرافت را به شما عرضه کنند. خدمتی که شما لایق آن هستید.

خدمات ما به شرح زیر است:

لیست تجهیزات سالن کنفرانس زیر از مهمترین خدمات ما هستند.

  • عیب یابی و تعمیر سیستم های کنفرانس
  • فروش انواع لوازم تجهیز اتاق کنفرانس
  • راه اندازی و نصب تجهیزات ویدیو کنفرانس شامل دوربین های اتوماتیک (گردان)
  • نصب تجهیزات جانبی همچون هاب و پورت‌های USB، نمایشگر‌ها، تجهیزات ضبط صدا و تصویر
  • راه اندازی سیستم اتو ترکینگ و تجهیزات اعم از میکروفون‌ها، فرستنده، منبع تغذیه، گیرنده، پروژکتورها، آمپلی‌فایر‌های تنظیم‌ کننده صدا و بلندگو‌های دیواری و سقفی
تجهیزات سالن کنفرانس
تجهیزات سالن کنفرانس و نصب تجهیز سالن
تجهیزات سالن کنفرانس و لوازم مورد نیازتجهیزات
تجهیزات سالن کنفرانس و تجهیزات صوتی و تصویری سالن

 

درخواست خدمات ما

جهت مشاوره و یا درخواست خدمات نصب، راه اندازی، تعمیر و پشتیبانی و فروش تجهیزات اتاق کنفرانس و ویدیو کنفرانس، می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید و یا فرم درخواست خدمات را تکمیل کنید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام ما را دنبال کنید.

 

 

تلفن :            ۰۲۱۴۴۴۴۱۰۰۸

پشتیبانی :       ۰۹۳۰۱۱۹۲۵۴۰

خدمات دیگر ما در لیست زیر است، می‌توانید روی هر کدام از موارد زیر که مورد نیاز شما باشد، کلیک کنید و هر سوال دارید از طریق تماس یا شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

راه اندازی و نصاب دزدگیر اماکن

ارائه خدمات درب اتوماتیک

جک پارکینگ

نورپردازی

سانترال

و سایر خدمات