تنظیمات تشخیص چهره داهوا

تنظیمات تشخیص چهره داهوا

امروز در این مقاله قصد داریم به تشخیص چهره داهوا بپردازیم. بنابراین از شما خواهشمندیم که ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید. 

در ابتدا باید بگوییم که قابلیت‌های تحلیلی و هوشمند دوربین‌‌های مداربسته در واقع به واسطه امکانات نرم افزاری خاص و ویژه‌ای ایجاد شده‌اند که در مجموع به هر یک از آن‌ها پردازش تصویر در دوربین مداربسته VCA گفته می‌‌شود. تشخیص چهره Face Detection در دوربین تشخیص چهره نیز یکی از این امکانات می‌باشد. دوربین تشخیص چهره یک عملکردی هوشمند برای تشخیص این که آیا چهره فرد در تصویر ظاهر شده است یا خیر مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

از مزایای خرید دوربین داهوا در مدل‌های مختلف آن می‌توان به خلاص‌شدن از سیم‌کشی و کابل‌های اضافی و نیز کیفیت بسیار مطلوب و سادگی نصب و همچنین استفاده از آن اشاره نمود. همچنین شما متقاضیان عزیز می‌توانید در کنار دوربین تحت شبکه و تشخیص چهره داهوا با خرید دستگاه آنالوگ داهوا، از یک سیستم امنیتی حفاظتی بسیار پیشرفته و روان آن استفاده کنید.

طراحی و نوع فناوری که در این دو دستگاه ایجاد شده است باعث می‌شود که این دو دستگاه کنار هم از هماهنگی‌های خارق‌العاده‌ای بهره‌مند شوند و بهترین عملکرد را برای شما متقاضیان به نمایش خواهند گذاشت. در ادامه این مقاله تشخیص چهره داهوا و تکنولوژی آن را به طور کامل و گسترده‌تری بررسی می‌کنیم. شما می‌‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر کانال ما را تلگرام دنبال کنید.

 

دوربین تشخیص چهره داهوا

 

دوربین تشخیص چهره داهوا

همان‌طورکه در مطالب فوق عنوان کردیم، در قابلیت تشخیص چهره داهوا از الگوریتم‌های خاصی و ویژه‌ای استفاده می‌شود که به‌طورخاص این کار را با اندازه‌گیری فاصله بین چشم‌های فرد، ابروها، بینی و سایر اجزای چهره انجام می‌شود. طراحی منحصر به فرد این دوربین تشخیص چهره باعث پرطرفداربودن آن از سراسر کشور شده است.

لذا دوربین تشخیص چهره داهوا این قابلیت را برای استفاده‌کنندگان دارد که از زوایاهای مختلف به‌عنوان مثال نیم‌رخ و یا روبرو، چهره افراد را تشخیص و شناسایی کند که همین مورد آن یک مزیت بسیار خوب برای این دوربین به حساب می‌آید. دوربین تشخیص چهره می‌تواند هنگامی که فرد در جلوی دوربین قرار می‌گیرد، یک عکس فوری و سریع از وی بگیرد. پس از تشخیص چهره توسط هوش مصنوعی، دوربین اطلاعات را به دستگاه ضبط خود ارسال می‌کند تا داده‌ها را به‌منظور بهبود عملکرد آن آنالیز و پردازش کند.

با استفاده از تشخیص چهره داهوا و یا سایر کارکردهای تشخیص هوشمند، دوربین شما به‌راحتی می‌تواند هر فردی را که در منطقه موردنظر شما رفت و آمد می‌کند به‌طور دقیق تشخیص داده و شناسایی کند. برای مطالعه‌ی خدمات دوربین مداربسته در شرکت داهوا می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

 

تشخیص چهره دستگاه داهوا

 

تشخیص چهره دستگاه داهوا

در تشخیص چهره دستگاه داهوا، شناسایی و تشخیص افراد به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. لذا فناوری‌های جدید قدرتمندی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی اخیراً برای ارائه سطح کاملاً جدیدی از امنیت و سایر عوامل مربوطه توسعه و گسترش یافته‌اند. امروزه راه‌حل‌های نظارت تصویری و ضبط ویدیو قابل است، تصاویر چهره افراد را تا حدود مشخصی ضبط کند و آن‌‌ها را با دقت باور نکردنی و خاصی مقایسه کنند.

دستگاه داهوا در سطح اول این فناوری جدید و هیجان‌انگیز در سیستم‌های حفاظتی و امنیت قرار دارد. بنابراین در ادامه باید گفت که راه‌های زیادی برای استفاده از تشخیص چهره داهوا برای ایمن نگه‌داشتن افراد، بهبود عملیات تجاری و همچنین بهبود زندگی روزمره ما با خدمات بهینه و ویژه‌ای وجود دارد که ما می‌توانیم ازهریک از آن‌‌ها به‌طور مناسبی استفاده کنیم. این دستگاه تشخیص چهره را به‌خوبی و تاحدمشخص و قابل‌فهمی انجام می‌دهد. این دستگاه برای امنیت و کارهای حفاظتی بسیار مناسب است. شما عزیزان نیز می‌توانید برای مشاهده‌ی محصولات داهوا به سایت این شرکت مراجعه کنید. 

 

نحوه فعال سازی تشخیص چهره داهوا

 

فعال سازی تشخیص چهره داهوا

فعال سازی تشخیص چهره داهوا را می‌توان از طریق وب نیز فعال نمود. در ادامه نحوه فعال سازی تشخیص چهره داهوا به وسیله وب را برای شما متقاضیان عزیز بررسی خواهیم کرد.

لذا برای مشاهده‌ی بیشتر تکنولوژی WizSense داهوا می‌توانید به سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان تیم ما تماس حاصل کنید.

۱. ابتدا برای این کار باید صفحه مرورگر خود را باز کرده و ip دوربین را در قسمت آدرس وارد نمایید. سپس باید نام کاربری و رمز عبور خود را در این قسمت وارد کنید و وارد صفحه دوربین تشخیص چهره داهوا شوید.

۲. در صفحه بازشده در دوربین بر روی نوار setup کلیک نمایید.

۳. برای ورود به صفحه تنظیمات تشخیص چهره داهوا برروی event و سپس برروی Face Detection کلیک نمایید. باید تیک مقابل گزینه‌های Enable، Enable Face Enhancement و Record را کامل بزنید.

۴. سپس برای ذخیره تنظیمات آن باید بر روی گزینه save کلیک نمایید.

۵. درآخر نیز برروی گزینه Smart Plan و Face Detection کلیک کرده و برای ذخیره اطلاعات بر روی save کلیک نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانید نرم افزار Smart pss داهوا را برروی سیستم کامپیوتر و یا تلفن همراه خود نصب کنید.

 

تنظیم تشخیص چهره داهوا

 

تنظیم تشخیص چهره داهوا

در ادامه تنظیم تشخیص چهره داهوا را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. برای تنظیم‌کردن صحیح تشخیص چهره داهوا به این نکته توجه کنید که برای تشخیص چهره، زاویه نصب دوربین می‌بایست مناسب باشد و سوژه باید در یک فاصله قابل تشخیص نسبت به دوربین تشخیص چهره قرار گیرد. لذا هنگام نصب دوربین تشخیص چهره داهوا، این نکات مهم را به‌طور جدی درنظربگیرید. همچنین شما می‌توانید برای مشاهده‌ی فیلم دوربین مداربسته داهوا به سایت ما مراجعه کنید.

۱. دستگاه داهوا را روشن کرده و دوربین را به دستگاه متصل کنید تا تصویر دوربین را در کانال موردنظر به‌طور مناسب مشاهده نمایید‌. حال روی تصویر نمایشگر آن کلیک راست کنید و روی گزینه Main Menu کلیک کنید تا وارد منوی اصلی دستگاه تشخیص چهره داهوا شوید.

۲. سپس برروی گزینه Event (رویداد) کلیک نمایید.

۳. بعد از کلیک برروی رویدادها، بر روی گزینه Face Detection (تشخیص چهره) کلیک کنید.

۴. سپس برروی گزینه Smart Plan کلیک کرده و در قسمت چنل، کانال موردنظر خودرا انتخاب کنید.

برای اطلاع از چگونگی ریست پسورد دوربین داهوا می‌توانید از کارشناسان تیم ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

قیمت دوربین تشخیص چهره داهوا در برنابنیان 

لیست قیمت دوربین تشخیص چهره داهوا در برنابنیان نسبت به سایر شرکت‌های بزرگ نظارتی دیگر عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است و همچنین مقرون و به‌صرفه‌تر برای مشتریان می‌باشد. با مشاهده لیست قیمت دوربین تشخیص چهره داهوا و مقایسه آن با دیگر دوربین‌های مداربسته تشخیص چهره، متوجه تفاوت آن با سایر برندها خواهید شد. به عنوان مثال اسپید دام داهوا می‌تواند یک نمونه بسیار خوب و مناسبی برای درک این مسئله باشد.

اگر به دنبال دوربین تشخیص چهره‌ی با کیفیت چند ده‌میلیونی هستید، و یا حتی اگر دنبال دوربین‌های زیر ده‌میلیونی می‌باشید، شرکت دوربین‌های داهوا آن را برای شما ساخته است. این مزیت خوب تنها در لیست قیمت دوربین تشخیص چهره داهوا قرار نمی‌گیرد، بلکه در دیگر زمینه‌های دیگر هم می‌توان به تفاوت و خاص‌بودن آن نیز پی‌برد. مانند طراحی‌های منحصربه‌فرد و ویژه‌ای که می‌تواند هر انسان سخت‌پسندی را قانع کند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات کسب بیشتر درباره‌ی صدا دوربین داهوا با کارشناسان و مشاورین تیم ما تماس حاصل کنید.

 

کلام آخر

همان‌طورکه همه‌ی ما می‌دانیم، دوربین تشخیص چهره داهوا یکی از کمپانی‌های پرچم‌دار، در حال حاضر در دوربین مداربسته‌های در دنیا می‌باشد که یکی از پیشنهادهای تکنولوژی تیم ما به شما است. دوربین مداربسته داهوا به‌عنوان یک رهبر نوآور و متعهد به ارائه فناوری‌های بروز و پیشرفته، باسابقه طولانی و درخشانی که در این زمینه‌ها دارد، در حوزه دوربین مداربسته و نیز دوربین تشخیص چهره فعالیت می‌کند.

دوربین تشخیص چهره داهوا با پیروی از فلسفه “نوآوری برای همه” مجموعه‌ای گسترده‌ای را از تمامی محصولات مرتبط با امنیت برای متقاضیان ارائه می‌کند. شما می‌‌توانید با تماس با برنابنیان از تمامی محصولات این شرکت بازدید کنید.

در کنار همگی مزایایی که شرکت دوربین‌های داهوا دارد، لیست قیمت دوربین مدار تشخیص چهره داهوا نیز می‌تواند نظر شما را تاحدودی جلب کند. شما عزیزان این دوربین تشخیص چهره را می‌توانید از فروشگاه‌‌های حضوری و آنلاین خریداری کنید. از شما بسیار متشکریم که ما را تا انتهای مطالب همراهی نمودید. امیدواریم که مطالب گفته‌شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از مطالعه‌ی آن لذت برده و بتوانید پاسخ سوالات خودرا دریابید. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانید در سایت ما در قسمت درباره برنابنیان مطالعات مفیدی را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *