انواع کابل برق دوربین مداربسته

کابل برق دوربین مداربسته

کابل برق دوربین مداربسته در راه اندازی و تجهیز مکان‌های مختلف به این سیستم ایمنی، اهمیت زیادی دارد. وجود این کابل ها با اصول درستی در کابل کشی دوربین مداربسته باعث می‌شود تا دوربین مداربسته به کار بیافتد و بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد. انواع مختلفی از کابل های برق برای دوربین مداربسته وجود دارد که برق آن را تامین می کند. در ادامه بیشتر در رابطه با انواع کابل برق دوربین مداربسته صحبت می کنیم و اطلاعاتی را در مورد آن برای شما بیان می کنیم. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. همچنین می توانید مطالب بیشتری را درباره این موضوع در کانال تلگرام ما مطالعه کنید.

 

درباره کابل برق دوربین مداربسته

وظیفه‌ای که این کابل‌ها بر عهده دارند، رساندن برق به دوربین مداربسته است تا دوربین به وسیله آن بتواند کار خود را آغاز کرده و آن را به خوبی انجام دهد. دوربین‌های مداربسته به طور معمول برق مصرفی زیادی ندارند و همین باعث بی‌نیازی آن ها از سیم‌های برق فشار قوی شده است. اما این نکته را نباید فراموش کرد استفاده از کابل برق دوربین مداربسته که کیفیت خوب و بالایی داشته باشد، می‌تواند در طول عمر سیستم برق و مصرف برق دوربین مداربسته اثر بگذارد و آن را افزایش دهد. جهت اطلاعات بیشتر به مطلب ” برق دوربین مداربسته چگونه مصرف میکند؟ ” سر بزنید.

 

درباره انواع کابل برق دوربین مداربسته

 

برای تامین برق این دوربین ها می توان از دو منبع تغذیه انرژی یعنی منبع تغذیه ی مجزا یا متمرکز استفاده کرد‌. کابل های برق با توجه به نوع منبع تغذیه ای که برای این سیستم استفاده می شود، ولتاژهای مختلف ۱۲ و یا ۲۲۰ ولت را می توانند انتقال بدهند. شما می‌توانید از طریق تماس با برنابنیان اطلاعات بیشتری را راجع به این کابل بدست آوردید.

 

انواع کابل برق دوربین مداربسته

نوع سیستم دوربین مدار بسته، نوع کابل برق دوربین مداربسته را مشخص می کند و شما با دقت در این زمینه می توانید بهترین کابل برق دوربین مداربسته را انتخاب و تهیه کنید. در ادامه راجب انواع مختلف کابل برق دوربین مدار بسته بیشتر صحبت می کنیم.

  • کابل های کواکسیال: کابل کواکسیال که به آن کابل تصویر دوربین مداربسته آنالوگ نیز می گویند، یکی از انواع کابل های الکتریکی است که فرکانس های رادیویی را در نقاط مختلف جابه جا می کند و در انتقال آن ها نقش دارد. شما می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما با این کابل بیشتر آشنا شوید.

 

کابل برق دوربین مداربسته؛ کواکسیال

.

  • کابل های کواکسیال ترکیبی: این مدل کابل برق دوربین مداربسته که یکی از مدل های کابل کواکسیال است که از اتصال کابل کواکسیال و کابل برق بوجود آمده است. مزیت این نوع کابل نسبت به دیگر کابل ها، اشغال کردن فضای کمتر در داخل داکت است.

 

کابل برق دوربین مداربسته، کواکسیال ترکیبی

 

  • کابل های لان: این مدل کابل که به کابل شبکه نیز معروف است، کاربرد آن در سیستم های تحت شبکه است.اگر این کابل به تکنولوژی POE مجهز باشد می تواند برق و تصویر را باهم انتقال دهد.

 

کابل برق دوربین مداربسته؛ لان

 

 

این سه مورد از انواع کابل برق دوربین مداربسته است که در سیستم های نصب دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد. شما علاوه بر این مورد باید در مورد دیگر تجهیزات مرتبط در نصب دوربین اطلاعاتی را بدست آورید. شما می توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه از طریق ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجموعه ما بدست آوردید. همچنین آن‌ها می‌توانند در این زمینه به شما کمک کرده و به معرفی انواع فیش دوربین مدار بسته برای شما بپردازند و شما را با آن‌ها نیز آشنا کنند.

 

رنگ سیم برق دوربین مداربسته

در حقیقت رنگ سیم برق دوربین مداربسته بیشتر برای دوربین های تحت شبکه که کابل برق مورد استفاده در آن کابل شبکه است، مطرح می شود‌ و برای دوربین‌های مداربسته آنالوگ کارایی و کاربردی ندارد. علت این موضوع این است که کابل برق دوربین مداربسته که در دوربین تحت شبکه مورد استفاده قرار گرفته است‌، کابل کواکسیال بوده که از تعدادی رسانا و عایق که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، ساخته شده است.

کابل‌های شبکه مورد استفاده در سیستم تحت شبکه ساختار پیچیده‌ای دارند و ۸ سری سیم در آن وجود دارد که به صورت دو به دو با هم جفت می‌شوند. رنگ سیم های برق دوربین مدار بسته تحت شبکه عبارت هستند از قهوه‌ای، سفید قهوه‌ای، سبز، سفید و سبز، نارنجی، سفید نارنجی، آبی و سفید آبی است. شما می‌توانید درباره رنگ کابل برق دوربین مداربسته و همچنین محصولات لوازم دوربین مدار بسته  اطلاعات بیشتری را از مشاوران ما دریافت کنید.

نحوه قرار گرفتن سیم برق دوربین مدار بسته در سیستم تحت شبکه که به آن اتصال کراس می گویند در کشور کانادا مورد استقبال قرار گرفته و از آن بسیار استفاده می شود.

 

رنگ سیم کابل برق دوربین مداربسته

 

 

بهترین کابل برق دوربین مداربسته

یکی از بهترین کابل های جایگزین برای کابل های برق معمولی، کابل ترکیبی است. علت انتخاب این نوع کابل برق در دوربین های مدار بسته، کم کردن هزینه ها در تهیه کابل برق دوربین مدار بسته می باشد زیرا این نوع کابل برق و دیتا را به صورت همزمان دارد و نیازی به تهیه جداگانه این دو کابل نیست.

این سیم به راحتی نصب می شود اما مشکل بزرگی که در این نوع سیم وجود دارد، برد کم آن است. برد این نوع کابل بین ۶۰ تا ۷۰ متر بوده و برای مسافت های دور تر کارایی ندارد. شما می توانید با کسب اطلاعات در مورد مناسب‌ترین کابل برای مسافت‌های دورتر و همچنین آشنایی با انواع پایه دوربین مداربسته و کاربردهای آن این مشکل را برطرف کنید.

 

بهترین کابل برق دوربین مداربسته

 

 

کلام آخر

در این مقاله در تلاش بودیم تا شما را با کابل برق دوربین مدار بسته و انواع آن آشنا کنیم. این سیم ها دارای رنگ ها و ویژگی های خاص خود هستند. دوربین‌های مدار بسته از فیش‌های مختلفی برخوردارند که شما می‌توانید در مقالات دیگر ما اطلاعاتی را در خصوص فیش‌های مختلف بدست آورده و همچنین آموزش نصب فیش bnc در دوربین مداربسته را مطالعه کرده و نکاتی را درباره آن یاد بگیرید.

مجموعه ما از جمله بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه است که می تواند اطلاعات زیادی را درباره این موضوع در اختیار شما بگذارد و شما را در این زمینه راهنمایی کند. شما می‌توانید با کمی جست و جو و بررسی، اطلاعاتی را درباره برنا بنیان که مجموعه ما می‌باشد، بدست بیاورید و با اطمینان کامل از مطالب و راهنمایی ها استفاده کنید. از همراهی شما تا پایان مقاله کابل برق دوربین مداربسته تشکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *