آشنایی با استاندارد درب پارکینگ

استاندارد درب پارکینگ

امروز قصد داریم در این مقاله به ابعاد استاندارد درب پارکینگ خودرو بپردازیم. یکی از دلایل اصلی نگرانی‌ سازندگان املاک در سرتاسر کشور و یا حتی جهان، به خصوص در زمینه درب‌های پارکینگ خودرو، انتخاب مناسب‌ترین ابعاد برای این درب‌های پارکینگ است. باید توجه داشت که تعیین ابعاد استاندارد درب پارکینگ به عوامل متعددی نظیر مکان ملک، عرض کوچه، متراژ و تعداد طبقات آن وابسته می‌باشد.

در این مطلب می‌خواهیم به طور دقیق به تمام استانداردهای مرتبط با نصب و تعویض درب‌های پارکینگ خودرو مروری داشته باشیم و شما را در این زمینه راهنمایی نماییم. بنابراین تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را درباره استاندارد درب پارکینگ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

استاندارد درب پارکینگ چیست؟

ابعاد استاندارد درب پارکینگ و نیز برای درب ماشین‌رو یا درب پارکینگ به صورت زیر قابل تعریف هستند:
حداقل ارتفاع برای درب ماشین‌رو پارکینگ 195 سانتی‌متر و حداقل عرض آن 300 سانتی‌متر باید باشد. به طور کلی ابعاد ایده‌آل برای یک درب ماشین‌رو یا پارکینگی، دربی با ارتفاع 220 سانتی‌متر و عرض 350 سانتی‌متر می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ابعاد استاندارد درب پارکینگ

برای حداقل اندازه و عرض استاندارد درب پارکینگ به این شرح بیان شده است که ارتفاع مورد نیاز برای درب ماشین رو آن ۱۹۵ سانتی متر و حداقل عرض ممکن آن ۳۰۰ سانتی متر می‌باشد. ابعاد ایده آل نیز برای ابعاد استاندارد درب پارکینگ و یک درب ماشین رو پارکینگی ، دربی با ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۳۵۰ سانتی متر است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید تیم ما را در تلگرام دنبال کنید.

ابعاد استاندارد درب ریلی پارکینگ

ابعاد استاندارد درب پارکینگ ماشین رو و ریلی را می‌توان این‌ گونه تعریف کرد. به طور کلی ابعاد ایده‌آل برای یک درب ماشین‌ رو و یا پارکینگی، دربی با ارتفاع 220 سانتی‌ متر و عرض 350 سانتی‌ متر می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با برنابنیان اطلاعات بیشتری را دریافت کنند.

 

ابعاد استاندارد پارکینگ ، ابعاد استاندارد درب ریلی پارکینگ

 

ابعاد استاندارد درب کرکره‌ای پارکینگ

در مورد ابعاد و اندازه استاندارد درب پارکینگ به گونه‌ای که خودروها بدون هیچ مشکلی و به راحتی و سهولت از آن تردد داشته باشند و حداقل عرض 3 متر و ارتفاع 195 سانتی متر می‌باشد. البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد استاندارد درب پارکینگ کرکره‌ای برای ورود یک خودرو ارتفاع 220 سانتی متر یا 2.2 متر و عرض 3.5 متر است. شما می‌توانید برای خدمات جک درب پارکینگ به فروشگاه‌ها مراجعه نمایید.

ابعاد استاندارد درب ورودی پارکینگ

برای ابعاد استاندارد درب پارکینگ ماشین رو حداقل اندازه و عرض درب حیاط این گونه تعریف شده است که ارتفاع مورد نیاز برای درب ماشین رو ۱۹۵ سانتی متر و حداقل عرض ممکن آن ۳۰۰ سانتی متر می‌باشد. ابعاد ایده آل نیز برای یک درب ماشین رو یا پارکینگی ، دربی با ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۳۵۰ سانتی متر است. شما همچنین می‌توانید برای مشاهده محصولات جک درب پارکینگ به فروشگاه‌های حضوری و آنلاین مراجعه کنید.

اندازه استاندارد درب پارکینگ

ابعاد استاندارد درب پارکینگ ماشین رو یا درب پارکینگ باید حداقل اندازه و عرض درب حیاط باید به این صورت باشد که ارتفاع مورد نیاز برای درب ماشین رو ۱۹۵ سانتی متر و حداقل عرض ممکن ۳۰۰ سانتی متر است. ابعاد ایده آل نیز برای یک درب ماشین رو یا پارکینگی ، دربی با ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۳۵۰ سانتی متر می‌باشد. برای خرید بهترین جک درب پارکینگ می‌توانید با کارشناسان تیم ما در تماس باشید.

 

معرفی اندازه استاندارد درب پارکینگ

 

اندازه استاندارد درب ورودی پارکینگ

اندازه استاندارد درب پارکینگ ماشین رو باید حداقل اندازه و عرض آن به صورتی باشد که ارتفاع مورد نیاز برای درب ماشین رو ۱۹۵ سانتی متر و حداقل عرض ممکن ۳۰۰ سانتی متر است. ابعاد ایده آل نیز برای یک درب ماشین رو و یا درب ورودی پارکینگ، دربی با ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۳۵۰ سانتی متر است. برای تنظیم درب اتوماتیک پارکینگ می‌توانید به تعمیرگاه‌های متخصص و حرفه‌ای مراجعه نمایید.

اندازه استاندارد درب ریلی پارکینگ

حداقل ارتفاع برای درب ریلی ماشین‌ رو پارکینگ 195 سانتی‌ متر و حداقل عرض استاندارد آن 300 سانتی‌ متر باید باشد. به طور کلی ابعاد ایده‌آل برای یک درب ماشین‌ رو ریلی پارکینگ، دربی با ارتفاع 220 سانتی‌دمتر و عرض 350 سانتی‌ متر می‌باشد. برای مشاهده انواع جک درب پارکینگ خودرو می‌‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین سرچ کنید.

اندازه استاندارد درب کرکره ای پارکینگ

در مورد ابعاد استاندارد درب پارکینگ باید گفت که این اندازه باید به گونه‌ای که خودروها بدون هیچ مشکلی و به راحتی و سهولت کامل از آن تردد داشته باشند و حداقل عرض 3 متر و ارتفاع 195 سانتی متر است.

البته باید در نظر داشته باشید که ابعاد استاندارد درب کرکره‌ای پارکینگ برای ورود یک خودرو ارتفاع 220 سانتی متر یا 2.2 متر و عرض 3.5 متر است. برای مشاهده نصب و تعویض آموزش نصب درب اتوماتیک خودرو می‌توانید ویدئوهای آن را در سایت‌های مربوطه مشاهده کنید.

ارتفاع استاندارد درب پارکینگ

ارتفاع استاندارد درب پارکینگ ماشین رو و یا استاندارد درب پارکینگ منزل باید حداقل اندازه و عرض درب حیاط به این شرح باشد که ارتفاع مورد نیاز برای درب ماشین رو پارکینگ ۱۹۵ سانتی متر و حداقل عرض ممکن آن ۳۰۰ سانتی متر باشد.

ابعاد ایده آل نیز برای یک درب ماشین رو و یا پارکینگ منزل، باید دربی با ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۳۵۰ سانتی متر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر فلاشر درب پارکینگ خودرو می‌توانید به سایت‌ها مراجعه کنید.

عرض استاندارد درب پارکینگ

عرض استاندارد درب پارکینگ ماشین رو و یا درب پارکینگ استاندارد باید حداقل اندازه و عرضی باشد که ارتفاع مورد نیاز آن برای درب ماشین رو ۱۹۵ سانتی متر و حداقل عرض ممکن آن ۳۰۰ سانتی متر باشد. ابعاد ایده آل نیز برای یک درب ماشین رو و یا پارکینگ منزل و مجتمع‌های مسكونی، دربی با ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۳۵۰ سانتی متر است. برای یادگیری چگونگی نصب و تعویض درب پارکینگ خودرو می‌توانید ویدئوهای آموزشی را در سایت‌های مربوط به آن مشاهده نمایید.

 

عرض استاندارد درب پارکینگ

 

کلام پایانی

در پایان مطالب باید به شما یادآوری کنیم که ابعاد ارائه شده در این مقاله به طور کلی ارائه و تعریف شده‌اند و ممکن است پارکینگ‌هایی با ابعاد متفاوتی و نیز متنوعی وجود داشته باشند. البته، رعایت استانداردها می‌تواند به بهبود کیفیت پارکینگ‌های خودرو و یا گاراژها به شما کمک کند. ابعاد مذکور به نحوی تعیین و مشخص شده‌اند که حتی با پارک خودرو در پارکینگ، فضای کافی و مناسب برای دسترسی افراد در اطراف خودرو حفظ شود.

شما برای اطلاع از ابعاد استاندارد درب پارکینگ خودرو، خرید و نصب آن‌ها و نیز همچنین می‎توانید دلایل بسته نشدن درب پارکینگ را با کارشناسان شرکت‌های مربوطه تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله برای شما عزیزان مفید و کاربردی بوده باشد و از مطالب گفته شده لذت برده باشید. سپاسگزاریم که تا انتهای مطالب ما را همراهی نمودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *